Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 27 augusti 2012

Misstänkte vattenläcka imorse

Jag e på väg hem från sjukhuset.
Vaknade imorse (efter 11) av att jag var alldeles blöt därnere.

På toan upptäckte jag att trosskyddet var dränkt och att trosorna var så blöta att det gick att vrida ur dem.
Pratade med förlossningen som hjälpte mig att boka tid på spec.mvc.

Det visade sig att jag inte läckte vatten.
Jag måste ha haft en monsterflytnkng eller så har jag kissat på mej i sömnen.
Man ska vara med om mycket..

Hur som helst är jag jätteglad för att det inte var vattnet.
Bebis får hålla sig inne en vecka till. :).

Cerclaget såg bra ut det med.
Undersökningen gjorde rätt ont. Så jag bävar inför att cerclaget ska klippas utan bedövning. Huuh.
Räknar kallt med att min läkare lyckas göra det smärtfritt. Hennes undersökningar brukar inte göra ont nämligen (träffade en annan läkare idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar