Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 12 augusti 2012

IKEA

Jag älskar IKEA. ÄLSKAR!! Inte för att jag vill att mitt hem ska vara fyllt med IKEA möbler. Jag gillar att gå runt där mest. Äta en bulle...lite lunch osv.

Igår var vi på IKEA och ett sängvaruhus. Idag behövde vi åka tillbaka till IKEA för att slutföra vårt köp.
Så nu har J monterat vår nya teve-möbel. Det tog lika lång tid för honom att montera den som det gjorde för mig att svara på ett mail.
Hahaha...vi kan väl säga att det är han som e sjukt snabbt istället för att jag ska vara långsam?!

Vi köpte en ny teve på nätet förra veckan. Den kommer imorrn.
Den vi har nu verkar ha tagit rätt mycket stryk av att jag varit hemma. Den är rätt gammal med så det e dags för pension för den.

Känns spännande med en ny teve. Tror att den nya blir perfekt. Även om vi har gamblat lite och köpt den på nätet.

Vi passade även på att köpa sängkläder till spjälsängen. Jättesöta med igelkottar på. Verkar vara lite knasiga storlekar då påslakanet var alldeles för långt och brett. Hoppas att det krymper i tvätten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar