Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 23 oktober 2010

familjeliv

familjeliv är en hemsida som jag nästintill är besatt av.
Denna sida har ett forum där folk skriver allt mellan himmel och jord. Det är intressant att de triggar varandra till att ta graviditetstester alldeles för tidigt.
Och det är intressant att de hur det påverkar mig.

Jag väntar till första dagen som min mens ska komma. På morgonen gör jag ett test. Och som alltid så hoppas man på ett plus. Man vrider å vänder på testet tills polletten faller ner.
Nä, det var nog negativt denna gång med. Nån timme efter det så kommer mensen.

Dock tror jag inte att det är nyttigt att testa så mycket som de gör på familjeliv. Vissa använder tillochmed ägglossningstest istället för graviditetstest. Tydligen så funkar det för vissa.
Lite onödigt men endå ganska coolt att det fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar