Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 23 oktober 2010

Akupunktur

Min syster var med om något som ingen egentligen ska få uppleva. Hennes barn dog i magen precis innan förlossningen. Troligtvis dagen innan eller samma dag. Han hade ett hjärtfel.
Efter detta så var hon bestämd på att bli gravid snabbt.


Hennes massör som oxå hade gått igenom samma sak (exakt samma hjärt fel på barnet men massörens barn levde i några dagar efter förlossningen) gjorde någon speciell akupunktur på min syster.
Detta brukar hon göra på par som går igenom IVF behandlingar.


Nu är jag lite trött på att det tar sån tid för oss. Och jag är villig att testa allt. Så nu ska jag testa denna akupunktur. Ska ringa och boka en tid på måndag.
Känns spännande, jag håller er uppdaterade!


Vi träffade på massören på stan samma dag som jag fick hennes nummer av min syster - måste vara ett tecken.
Då berättade jag att vi fått ett missfall, så egentligen funkar allt hon mej å min sambo. Bara det att vårt tålamod börjar ta slut. Då berättade hon att man kan även göra så att kroppen har lättare att behålla det befruktade ägget.
DET lät väldigt intressant. För jag kommer garanterat vara orolig. Inte bara för att vi ska få ännu ett missfall utan även för det som hände min syster.


Som sagt. Jag håller er uppdaterade. Och jag ska försöka skriva här oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar