Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 17 oktober 2010

The down part

Jag hade verkligen hoppats på att det skulle bli denna månad. Men nej, röda tanten kom. Tidigt och med besked.
Jag brukar vara duktig på att inte hoppas på för mycket. Men just denna månaden kunde jag inte hålla mig.
Det är jobbigt när man blir så besviken.
Just nu känner jag bara att det känns hopplöst. Det känns orättvist att vi fick missfall och att vart man än tittar så är det en familj med småbarn.


Jag brukar inte vara missunnsam, och jag ogillar verkligen att jag får dessa svartsjukekänslorna. Men jag kan inte hjälpa det.
Så jag har bestämt mig att jag får deppa under tiden som jag har besök av röda tanten. Sen är det nya tag som gäller.
Röda tanten brukar inte vara så långvarig så det är en bra kompromiss.


Finns det någon fruktbarhetsdans man kan dansa för att få det där jävla fyllda ägget att fastna inom en?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar