Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 15 februari 2013

Min privata blogg

Nu är det dags!!
dagsförenliten bloggen kommer att finnas kvar. Jag kommer att använda mig av den när något blir lite känsligt att ta upp i min andra blogg, sen så vill jag spara alla gamla inlägg. Hoppas ni vill följa mig till min andra blogg.

Nu kommer all anonymitet försvinna för mig. Jag är väldigt öppen i min andra blogg. Så då tycker jag att det är på sin plats att jag presenterar mig.

Samira heter jag å är 32 (när blev jag så gammal?). Bor som de flesta just nu i Huddinge.
Jag är gift med världens bästa man, Jakob.
Vårt lilla provrörsbarn heter Ellie, men det vet ni ju om.
Jag är faktiskt som oftast väldigt positiv om livet.

Häng gärna med, och lämna avtryck. Denna blogg kommer som sagt vara kvar. Och jag kommer att försöka hålla den "levande" med något inlägg då å då.

min privata blogg är
samiris.se
eller så kan du klicka HÄR

Massa kramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar